W dniach 23-25.05.2016r. uczniowie klasy VI wzięli udział w wycieczce do Krakowa. W pierwszym dniu naszej wycieczki zwiedziliśmy dzielnicę żydowską na Starym Kazimierzu, odbyliśmy spacer po krakowskim Starym Rynku oraz odwiedziliśmy przepiękne podziemia Sukiennic. Kolejny dzień rozpoczęliśmy od  Muzeum Lotnictwa, następnie pojechaliśmy do Kopalni Soli w Wieliczce, gdzie przebyliśmy magiczną podróż labiryntem solnych korytarzy i mieliśmy idealną okazję poznać unikalne pejzaże niezwykłych komór i odkryć tradycję i historię wielickiej Kopalni. Następnie odbyliśmy spacer po tężni solankowej. Była to wspaniała terapia wziewna oraz możliwość poznania profilaktycznych  właściwości solnego aerozolu. W ostatnim dniu wyprawy zwiedzaliśmy Drogę Królewską, kościół św. Floriana związany z Janem Pawłem II, Plac Matejki z pomnikiem Władysława Jagiełły, Barbakan, Rynek, Kościół Mariacki, Kościół Franciszkański, Pałac Biskupi, gdzie mieszkał Jan Paweł II i zobaczyliśmy tzw. „Okno papieża”. Następnie zwiedziliśmy przepiękny Wawel. W Katedrze Wawelskiej odwiedziliśmy miejsce pochówku królów polskich oraz Józefa Piłsudzkiego i Lecha Kaczyńskiego a także dzwonnicę z Dzwonem Zygmuntowskim. Oczywiście nie zapomnieliśmy o odwiedzinach Smoka Wawelskiego i Smoczej Jamy. Wycieczkę zakończyliśmy w Ogrodzie Doświadczeń Stanisława Lema, gdzie na ponad 6h parku rozmieszczone są urządzenia demonstrujące zjawiska fizyki, ekspozycje  sensoryczne i geologiczne,  zielony labirynt z cytatami Stanisława Lema oraz szereg innych bardzo ciekawych atrakcji i doświadczeń. Jednak wszystko co dobre szybko się kończy. Pełni wrażeń i wspomnień szczęśliwie wróciliśmy do domu.