W dniu 19 maja uczniowie klasy V wraz z wychowawcą Lidią Szewczyk i opiekunem Łukaszem Pawlakiem  wybrali się  na wycieczkę turystyczno- krajoznawczą do Ślężańskiego Parku Krajobrazowego.

Wyprawa na szczyt góry Ślęży rozpoczęła się  od Przełęczy Tąpadła i żółtym szlakiem  pokonywaliśmy  trasę na szczyt. Podczas wędrówki  podziwialiśmy  piękną przyrodę  doświadczaliśmy  marszu po terenie górzystym i wsłuchiwaliśmy się w przepiękny śpiew ptaków. Na szczycie pan przewodnik przedstawił nam historię Góry Ślęży, następnie przemaszerowaliśmy  do  schroniska gdzie  wszyscy odpoczęli, zjedli pyszne kanapki i zregenerowali siły.  Na sam koniec pobytu na górze  odwiedziliśmy  wieżę widokową, zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcia i wspólnie udaliśmy się  ku Przełęczy Tąpadła gdzie czekała na nas autokar by udać się w kolejne miejsce naszej wycieczki  Sky Tower.

We Wrocławiu szybką windą wjechaliśmy na 49 piętro, około 200 m nad ziemią, gdzie podziwialiśmy przepiękną panoramę miasta Wrocławia. Gdy zrobiliśmy już pamiątkowe zdjęcia udaliśmy się na wystawę klocków lego skupiającą wiele ciekawych eksponatów, postaci z bajek, budowli, postaci z filmów, instrumentów. Skorzystaliśmy również  z nowej strefy zabaw gdzie tworzyliśmy  swoje własne konstrukcje i budowle z klocków lego, to była naprawdę super zabawa. Następnie udaliśmy się do SDTrick Gallery była to niesamowita wystawa dla selfie maniaków gdzie specjalnie zaprojektowane płótna dały możliwość wykonania śmiesznych zdjęć.  Po pełnym wrażeń  dniu wróciliśmy szczęśliwie do domu.